הצג מחיר כולל מע"מהצג מחיר לפני מע"מ

פינוי יעיל של פסולת רפואית חיוני להגנה על בריאות הציבור והסביבה, ואנחנו בקלים פלוס מודעים לחשיבות הדבר. חברת קלים פלוס מציעה שירותי טיפול בפסולת רפואית הכוללים הפרדה, הכלה, פינוי וסילוק.

כל תהליך העבודה נעשה ברישיון ועומד בסטנדרטים המחמירים ביותר של הרגולציה, וזאת כדי להגן על שמו הטוב של המוסד הרפואי, על הצוותים העובדים בו, על המטופלים שלו ועל הציבור בכללותו.

 

פינוי פסולת רפואית בקלים פלוס

אמת המידה שלנו בקלים פלוס היא ציות לכללי הבטיחות והתברואה, ואנחנו מבטיחים שהפסולת הרפואית שלכם תטופל במקצועיות ובאחריות כדי לצמצם סיכונים ולשמור על רווחת כל הנוגעים בדבר. צריכים לפנות פסולת רפואית? אל תחשבו פעמיים. הקליקו על קלים פלוס, הצוות שלנו בדרך אליכם.

שירותי פינוי פסולת רפואית

שירות פינוי הפסולת ואיסוף קבוע בהתאם לצרכי המתקן. אנשי מקצוע מיומנים אוספים את המיכלים המלאים ומעבירים אותם בצורה מאובטחת למתקן טיפול מורשה להמשך עיבוד.

הפסולת הרפואית מועברת למתקן טיפול מורשה המצויד לטיפול בסוגים שונים של פסולת. בהתאם לתקנות ולמאפייני הפסולת, שיטות הטיפול עשויות לכלול שריפה, חיטוי (עיקור קיטור), טיפול כימי או תהליכים מאושרים אחרים.

סילוק בטוח ונכון של סוגים שונים של פסולת רפואית הנוצרת על ידי מכוני בריאות, מעבדות, בתי חולים, מרפאות וטרינריות, מרפאות שיניים ועוד.

חלק משירותי פינוי פסולת רפואית מציעים הדרכה ותמיכה ללקוחות כדי להבטיח שהם מבינים ועוקבים אחר התקנות בנוגע לניהול פסולת רפואית. זה יכול לכלול הדרכת צוות בנושא הפרדת פסולת, שימוש נכון במיכלים ועמידה בתקנות.

הזמנת שירות איסוף ופינוי פסולת רפואית

טיפול בפסולת רפואית ופינויה הכרחי לשמירה על בריאות הציבור ולהגנה על הסביבה. פסולת רפואית עלולה לסכן את בריאות הציבור, ולכן יש חשיבות רבה לטיפול מקצועי בה. בואו נבדוק למה חשוב לטפל בפסולת רפואית ולפנות אותה כחוק, נברר אילו מוסדות זקוקים לשירותי פינוי של פסולת רפואית ונבין מה כרוך בכך.

למה חשוב לטפל בפסולת רפואית ולפנות אותה?

פסולת רפואית היא סיכון אמיתי לבריאות הציבור ולסביבה אם איננה מטופלת כראוי. היא מכילה חומרים מזהמים כמו נוזלי גוף וכלי טיפול משומשים שעלולים לסכן את העובדים במוסדות הבריאות, את החולים, את צוותי התברואה ואת הציבור כולו. פינוי פסולת רפואית כחוק מונע התפשטות זיהומים ומגן על הסביבה. חשוב מאוד לעמוד בכללי הבטיחות והתברואה בעת הטיפול בפסולת רפואית כדי להגן על הצוותים העובדים במוסדות הבריאות, כדי למנוע זיהום סביבתי וכדי להגן על בריאות הציבור.

מי זקוק לפינוי פסולת רפואית?

מוסדות רפואיים שונים מייצרים פסולת רפואית ונזקקים לשירותים מקצועיים לפינוי פסולת. בתי חולים, מכונים, מעבדות, בתי אבות, מרפאות שיניים, מרפאות וטרינריות וחברות תרופות הם בין המוסדות העיקריים המייצרים פסולת רפואית. מוסדות אלה חייבים להסתמך על מערכות אמינות לטיפול חוקי ובטיחותי בפסולת רפואית כדי שיוכלו להמשיך ולתת שירות לכל הבאים בשעריהם.  

שירות פינוי פסולת רפואית

איך מטפלים בפסולת רפואית?

הטיפול בפסולת רפואית צריך להיות שיטתי ויסודי. הוא כולל שלבים שונים החל בהפרדה ובהכלה, דרך הובלה וכלה בטיפול ובסילוק.

  • הפרדה והכלה – פסולת רפואית מופרדת מייד משאר חומרי הפסולת במוסד הרפואי כדי למנוע זיהום צולב. מחטים משומשות, כלי טיפול משומשים וחומרים המכילים נוזלי גוף מופרדים מפסולת רגילה ומושלכים למכלים אטומים ייעודיים.
  • הובלה – המכלים האטומים מובלים ברכבים מיוחדים כדי למנוע את דליפתם.
  • טיפול – הפסולת רפואית מטופלת בשיטות שונות כמו שריפה, עיקור או חיטוי כימי. כל שיטה מסייעת להשמדת הפתוגנים ולמיגור הסכנות הנלוות אליה.
  • סילוק – פסולת רפואית אפשר להטמין, לשרוף או לטפל בטכנולוגיה חלופית לצורך הפיכתה לאנרגייה. תקנות מחמירות מכתיבות את שיטת הסילוק כדי למנוע פגיעה בבריאות האדם או בסביבה.
פינוי פסולת רפואית

מוסדות להם אנחנו מציעים שירות פינוי פסולת רפואית

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן