הצג מחיר כולל מע"מהצג מחיר לפני מע"מ

חלוקים חד פעמיים

תוכן עניינים

מחקרים מראים שחלוקים חד פעמיים שומרים על בריאות המטפלים במוסדות רפואיים וטיפוליים כמו מרפאות, קליניקות, מכונים ובתי חולים, והם חיוניים לטיפול איכותי והיגייני ולאמינות של הצוות הרפואי. למעשה לא נטעה אם נאמר שחלוקים מגנים גם על אנשי המקצוע בתחום הטיפול, הבריאות והרפואה וגם על המטופלים ומונעים התפשטות של זיהומים.

 

חלוקים חד פעמיים בקלים פלוס

 

במאמר זה נברר למה חלוקים חד פעמיים חיוניים לעבודה טיפולית ורפואית מדויקת, נשווה אותם לחלוקים רב-פעמיים, נבדוק מה היתרונות שלהם ונלמד איך בוחרים חלוקים חד פעמיים איכותיים.

 

למה חשוב להשתמש בחלוקים חד פעמיים?

אם ביקרתם במכוני בריאות, במכוני יופי, במרפאות, בקליניקות או בבתי חולים, ודאי ראיתם את הצוותים הטיפוליים והרפואיים לובשים חלוקים חד פעמיים.

החלוקים החד פעמיים מגינים על המטופלים ועל המטפלים ומבטיחים את הצלחת הטיפול.  החלוקים החד פעמיים פועלים כמחסום טבעי שעוצר זיהומים ומונע מהם להתפשט בחדרי הטיפולים ולסכן מטפלים ומטופלים אחרים.

חלוקים חד פעמיים הם חלק בלתי נפרד מנוהלי עבודה למניעת זיהומים, והם אכן עוזרים למנוע העברת פתוגניים מהמטפל למטופל, מהמטופל למטפל או מאדם אחד לאחר.

חלוקים חד פעמיים חיוניים לעבודת הצוותים הטיפוליים והרפואיים במרפאות, במכונים, בקליניקות או בבתי חולים וכבר נעשו חלק מהנוף.

יש לכך שתי סיבות עיקריות ראשית, הם מפחיתים את הסיכון לזיהומים ולהתפשטות זיהומים. זיהומים הם איום רציני על מערכות הבריאות. הם גורמים לאשפוזים ממושכים, לעלויות בריאות גבוהות וגם לתמותה. שנית, הם עוזרים לאנשי המקצוע להבטיח טיפול בטוח ויעיל ומעידים על אמינותם המקצועית.

 

היתרונות של חלוקים חד פעמיים

אם נשווה חלוקים חד פעמיים לחלוקים רב פעמיים נבין כמה קל, פשוט ויעיל להשתמש בחלוקים חד פעמיים, וכמה הם חשובים לבריאות של המטפלים ושל המטופלים כאחד:

  • בקרת זיהומים – חלוקים חד פעמיים מיועדים לשימוש חד פעמי, מייתרים את הצורך בניקוי ומפחיתים את הסיכון להתפשטות זיהומים. אפשר לזרוק אותם בתום השימוש וכך לתמוך בפעילות לבקרת זיהומים.
  • נוחות ויעילות – בניגוד לחלוקים רב פעמיים, חלוקים חד פעמיים אינם מחייבים אמצעי ניקוי ועיקור. הטיפול בהם חוסך זמן עבודה יקר ושימוש במשאבים. בזכות החלוקים החד פעמיים הצוותים יכולים להתמקד בטיפול מסור ואיכותי במטופלים ולא בתחזוקה ובעבודות ניקיון.
  • שיקולי עלות מול תועלת – אף על פי שעלות החלוקים החד פעמיים יכולה להיות גבוהה לעיתים, אם בוחנים אותה לפי שיקולי עלות מול תועלת, מבינים שהחלוקים החד פעמיים מייתרים את הוצאות הניקוי, העיקור והכיבוס וכן את עלויות ההחלפה, האובדן והנזקים הנלוות לשימוש בחלוקים רב פעמיים.
  • זמינות – חלוקים חד פעמיים תמיד זמינים לצוותים הרפואיים כיוון שהם מסופקים בקביעות ובכמויות. לא צריך לנהל מלאי של חלוקים רב פעמיים או להתמודד עם מחסור במשמרות אינטנסיביות.

 

איך בוחרים חלוק חד פעמי איכותי?

חשוב לבחור חלוקים חד פעמיים איכותיים כדי להבטיח הגנה מלאה ונוחות מקסימלית לאנשי הטיפול והרפואה. כך תבחרו חלוקים חד פעמיים טובים ואיכותיים:

  • חומר גלם – קנו חלוקים חד פעמיים איכותיים מבדים לא ארוגים או מחומרי למינציה שעמידים בפני נוזלים.
  • עיצוב – השתמשו בחלוקים חד פעמיים עם שרוולים ארוכים, חפתים אלסטיים וחיבורים מאובטחים כמו כפתורים או צמדן (ולקרו).
  • מידה – קנו חלוקים חד פעמיים במידות שונות שמתאימות לגזרות שונות.

 

רופא לובש חלוק חד פעמי של חברת קלים פלוס

 

לסיכום,

בשנים האחרונות החלוקים החד פעמיים נעשו הכרחיים במוסדות טיפוליים שונים. הם מגנים גם על המטפלים וגם על המטופלים מפני זיהומים ומפני התפשטות זיהומית ומבטיחים היגיינה מרבית לכולם. הם נחוצים לאמינות של הצוותים הטיפוליים ומבטיחים את האמינות של המוסדות הטיפוליים.

כשבוחרים חלוקים חד פעמיים חשוב לשים לב לחומר הגלם, לעיצוב ולמידה כדי להבטיח התאמה מקסימלית לצוותים והגנה מקסימלית למטופלים. החלוקים החד פעמיים של קלים פלוס הם שם דבר במתקני בריאות מובילים בארץ ועוזרים להנהלות ולצוותים לשמור על היגיינה ועל סטנדרטים גבוהים של בטיחות ולעבור ביקורות של פקחי משרד הבריאות ושל הרגולטורים השונים, מחפשים ציוד איכותי למרפאות? הגעתם למקום הנכון! באתר קלים פלוס תוכלו למצוא מבחר עצום של כפפות חד פעמיות ומגוון רחב של ציוד רפואי מתקדם למרפאות במחירים משתלמים במיוחד.

שתפו את העמוד:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
קלים פלוס - ציוד רפואי אונליין

מכירה סיטונאית של ציוד רפואי, מוצרים לבית, בגדי עבודה, כלים חד פעמיים, מוצרי נייר, מזרקים וכל מה שהמרפאה / הקליניקה שלכם צריכה.

אולי יעניין אותך גם...
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן