הצג מחיר כולל מע"מהצג מחיר לפני מע"מ

כיסוי נעליים חד פעמי

תוכן עניינים

ללא ספק יש חשיבות רבה לסטריליות ולהיגיינה בסביבה הדינמית והאינטנסיבית של מוסדות הבריאות בארץ ובעולם. כיסויים חד פעמיים לנעליים חיוניים לשמירה על ניקיון, על סטריליות ועל היגיינה, אך פעמים רבות הם נשכחים ונותרים עזובים ליד דלת הכניסה למוסד, למחלקה או לחדרי הטיפול והאשפוז.

פריט הלבוש הפשוט והיעיל הזה ממלא תפקיד מובהק במאבק בזיהומים במרפאות, במכונים, בקליניקות ובבתי חולים ועוזר לצוותים הטיפוליים והרפואיים לשמור על סביבה טיפולית נקייה, מעוקרת ובטוחה ועל אמינות מקצועית.

 

כיסוי נעליים חד פעמי בקלים פלוס

 

במאמר זה נבדוק למה חשוב להשתמש בכיסוי חד פעמי לנעליים, מה היתרונות שלו, איך בוחרים כיסוי איכותי ועמיד, ואיך משתמשים בו ביעילות.

 

למה חשוב להשתמש בכיסוי נעליים חד פעמי?

כיסוי נעליים חד פעמי מפריד בין סוליות הנעליים של הצוותים הרפואיים ובין הרצפות והמשטחים הסטריליים של המוסדות הרפואיים. הם הכרחיים לשמירה על הניקיון, על ההיגיינה ועל הסטריליות במחלקות הטיפוליות שאמורות להיות נקיות ומעוקרות בכל עת, ומונעים ביעילות העברת זיהומים או מיקרואורגניזמים מאזור לאזור במתחם הסגור.

פריט הלבוש הקטן אך החשוב הזה מכסה את הנעליים של אנשי הצוות ומונע העברת לכלוך, פסולת, מיקרואורגניזמים מזיקים ומזהמים ממקום למקום. הם חלק בלתי נפרד מהמלחמה בזיהומים במוסדות בריאות ובבתי חולים ואחד מפריטי הלבוש החשובים ביותר של אנשי מקצועות הרפואה.

למעשה אי אפשר להפריז בחשיבות השימוש בכיסוי חד פעמי לנעליים במוסדות בריאות. כיוון שהם חד פעמיים, אפשר להתחיל כל טיפול, כל הליך וכל בדיקה בבטיחות מרבית ולשמור על בריאות המטופלים.

חשוב לזכור ששימוש חוזר בכיסויי נעליים חד פעמיים עלול להחדיר פתוגניים ומזהמים לסביבה הטיפולית ולסכן את בריאות המטופלים. ולכן אסור לשכוח להחליף כיסויי נעליים מטיפול לטיפול ומבדיקה לבדיקה ולהילחם ביעילות בזיהומים במוסדות הרפואיים.

 

רופאים לובשים ערדליים חד פעמיים בחדר ניתוח

 

איך בוחרים ערדליים חד פעמיים?

כדי לוודא שכיסוי ערדליים חד פעמי הוא יעיל, צריך לבדוק מאילו חומרי גלם הוא עשוי. איך עושים את זה?

ראשית, מחפשים כיסויי נעליים חד פעמיים שעשויים מבדים לא ארוגים או מפוליפרופילן, מפוליאתילן או מסיבים סינתטיים. מדובר בחומרי גלם נטולי משקל ואווריריים שמונעים העברת נוזלים, לכלוך וזיהומים.

  • בדים לא ארוגים הם חומר גלם חסכוני. קל לייצר אותם וקל להטמין או למחזר אותם.
  • פוליפרופילן הוא חומר גלם נפוץ לכיסויי נעליים חד פעמיים. זהו פולימר תרמופלסטי שעמיד בפני לחות ומונע העברת לכלוך וזיהומים מסוליית הנעליים לרצפות חדרי הטיפול.
  • פוליאתילן (CPE) הוא פולימר פלסטי גמיש שעמיד בפני כימיקלים. גם הוא מיועד לשימוש חד פעמי, ואפשר להסיר אותו בקלות מהנעל ולהשליך אותו לאשפה.

חומרים אלה הם גמישים, רכים ונוחים, מאפשרים זרימת אוויר מיטבית בין הנעליים לכיסוי הנעלים ומונעים הצטברות של חום ולחות. זה חשוב במיוחד לאנשי מקצוע שצריכים לכסות את הנעליים שעות רבות.

שנית, מחפשים כיסויי ערדליים חד פעמיים שיש להם רצועות אלסטיות שמותאמות למידת כף הרגל ומונעות החלקה. אפשר למצוא כיסויי נעליים עם סוליית גומי דקה שמפחיתה את הסיכון להחלקות או לנפילות.

חשוב לציין שהרכב החומרים והמבנה של כיסויי הנעליים החד פעמיים משתנים מיצרן ליצרן וממותג למותג. יש מותגים שמוסיפים לכיסויי הנעליים תכונות משופרות שתומכות בנוחות של אנשי הצוות ומגינות עליהם מהחלקות ומנפילות. ולכן חשוב לבחור במותגים או בספקים שיצא להם מוניטין מעולה בתחום כיסויי הנעליים החד  פעמיים, והם מקפידים על תקני ייצור מחמירים.

כיסויי הנעליים החד פעמיים של קלים פלוס נוחים מאוד לשימוש בסביבה הטיפולית הדינמית והאינטנסיבית. הם עמידים בפני נוזלים, לכלוך ומזהמים, אינם נקרעים ומגינים על אנשי הצוות מפני החלקות או נפילות.

 

מנתח עם כיסוי נעליים חד פעמי

 

לסיכום,

ערדליים חד פעמיים ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על סביבה טיפולית נקייה והיגיינית במוסדות הבריאות. הם מונעים התפשטות של זיהומים ומבטיחים טיפול רפואי איכותי בסביבה סטרילית. כשבוחרים כיסויי נעליים חד פעמיים יש להעדיף מוצרים איכותיים, עמידים ובטיחותיים. אנשי מקצוע בתחום הבריאות בוחרים בכיסויי הנעליים של קלים פלוס, שומרים על האמינות המקצועית שלהם ונהנים מסביבת עבודה בטוחה, בריאה ומבריאה. חברת קלים פלוס מתמחה בשיווק של ציוד רפואי מתקדם למרפאות ולבתי חולים במחירים משתלמים במיוחד.

שתפו את העמוד:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
קלים פלוס - ציוד רפואי אונליין

מכירה סיטונאית של ציוד רפואי, מוצרים לבית, בגדי עבודה, כלים חד פעמיים, מוצרי נייר, מזרקים וכל מה שהמרפאה / הקליניקה שלכם צריכה.

אולי יעניין אותך גם...
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן